SEGMEN : SEORANG SYED NAK BLOGLIST!

April 25, 2017

Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!

*Tekan banner kalau nak join


Syarat-syarat untuk sertai segmen "Seorang Syed Nak Bloglist!"

1. Anda haruslah mempunyai blog yang aktif

2. Follow blog  Seorang Syed 

3. Follow Google+ Seorang Syed 

4. Buat satu entry di blog anda bertajuk "Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!"

5. Nyatakan kenapa anda mahu berada di dalam bloglist Seorang Syed dan tulis short review tentang blog Seorang Syed (kalau nak tulis panjang pun no hal)

6. Jangan lupa letak banner segmen aku di atas dan back link kepada blog ini

7. Comment entry penyertaan di bawah 



Assalamuaikum..
pertama kali nak join segmen "Seorang Syed nak bloglist" harap2 ada laa rezeki,al maklumla kita ni baru lagi dalam dunia blog,masih tercari cari identiti blog lagi sebenarnya,tapi tak salah mencuba kan..dalam hidup ni jangan  takut untuk mencuba sesuatu.

Teringin jugak nak ada dalam senarai orang fofular ni...hihi rasa bangga itu tak dapat di gambarkan hanya orang-orang yang terpilih je dapat rasa perasaan itu...hihi

ok nak review sikit pasal blog Seorang Syed,orangnya baik dan ramah gitu..walaupun saya baru di sini,tapi dia tak segan-segan nak support saya..Blog Seorang Syed ni cantik dan kemas,nak baca entry pun tenang je..dah jadi idola saya ni..
Hari-hari saya tertunggu-tunggu entry syed...semoga cikgu syed terus istiqomah dan berjaya dalam hidup dunia dan akhirat.

pada kawan-kawan jom join "Segmen:Seorang Syed Nak Bloglist"
salam kenal dari saya MamaDanish.

You Might Also Like

12 comments

  1. Thanks for joining kak! haha segan pula saya baca part idola tu.
    Biasa2 ja saya ni kak tak boleh jadi idola lagi. Salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  2. Dari biasa2 jadi luar biasa dik...amin

    ReplyDelete
  3. interesting activity. enjoy to those joining

    ReplyDelete
  4. This seemed to be interesting, goodluck and enjoy!

    ReplyDelete
  5. Good Luck Sis. Saya singgah dah follow dari segemn yang sama.
    Fazroliqbal.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. good luck to u dik..terima kasih...

      Delete
  6. Salam perkenalan sis.

    Semoga terpilih :) Saya datang balas follow sini. Keep in touch ye.

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum,

    blogwalking dari segmen yang sama

    https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/04/segmen-seorang-syed-nak-bloglist.html

    ReplyDelete

mama3danish

SEO Reports for mama3danish.blogspot.my

My Blog List